Love you guys!

Jealousy is Killing Me!




Damp it.. Bebaru nih, aku diuliti dengan kecemburuan yg melampau!
  • first my undying jealousy for my xgf
  • second pasal jealous dgn kawan2 aku yg kat oversea
FIRST, let make it clear. It seyesly not me who start flirting with my xgf, IZ [not the real name]. Die yang start koling2 dulu. Aku pun dgn gf skrang nih still in "OK" relationship lagih [which mean not to boring, not to deeply in puppy love either]. karang kalu aku tak reply or jawab koling IZ karang die marah+merajuk plak. ish2.. pastu die msg2, komen2 kt friendster, koling2, etc. etc... pastu, suddenly bf die nak marah2 aku plak.. budget orang nak amek awek die ar..cheh.. [i still love her though. huhu]
You know I'd fight the good fight
If I thought I'd change your mind
But if he makes you happy
I would leave that dream behind
Man, he better treat you right
And give you everything
Cause at the moment he doesn't
I'll be waiting in the wings

SECONDLY, yang pasal kawan2 aku nih plak. seyes aku jeles tgk gambo2 diorang kt obersea. Ye ar. aku pun slalu gak g obersea [ehem2..hehe ;P], tp it still doesn't seems setanding dgn diorang. Padahal, dulu tym kt matric, dgn skula, bukan nyer diorang pandai sgt pun. Pastu dah g obersea punye ar berlagak cam tuttt... Damp it! Sekarang ni cam aku plak yg tak setarap dgn diorang.. waaa...


Crying my heart out, [red_blood]


PS: i just hope that i will never be in the news just like this fella :
Jealous boyfriend guns down 32

Blog Widget by LinkWithin View blog reactions